L'Ajuntament de la Bisbal promocionarà aquest estiu, segon consecutiu, la ciutat com a capital de la ceràmica en càmpings de la Costa Brava en col·laboració amb el ceramista Josep Torres i l'Associació de Comerciants de l'Aigüeta. La campanya es farà en càmpings de Castelló d'Empúries, Sant Pere Pescador, Torroella de Montgrí, Pals i Platja d'Aro.

El regidor de Promoció de la Ciutat, Àngel Planas, ha afirmat que "la voluntat de l'equip de govern de l'Ajuntament de la Bisbal és apostar clarament per la promoció de la Bisbal com a capital de la ceràmica, donar difusió de la marca Ceràmica de la Bisbal i posicionar la Bisbal com un atractiu turístic".

Els tallers que fa Josep Torres són la base a partir de la qual es desenvolupa la campanya. Les persones que assisteixin als tallers i que recullin el fulletó promocional amb la nova marca de laBisbal obtindran un obsequi a l'Oficina de Turismerelacionat amb el món de la ceràmica i amb la nova imatge de la ciutat. L'obsequi consisteix en una pastilla de pasta ceràmica de 500 grams, proporcionada per l'empresa Argiles Colades Trayter, que els permetrà modelar una peça al seu gust, i que té la particularitat que no necessita cocció. També es lliurarà un adhesiu amb la nova imatge promocional de la ciutat i informació.