21 de juliol de 2020
21.07.2020
Diari de Girona

L'Associació de Càmpings de Girona potencia les campanyes per atraure turisme estranger

Al gener s'emetran dos programes que promocionaran els càmpings pel canal de televisió més vist d'Holanda

21.07.2020 | 00:36
L'Associació de Càmpings de Girona potencia les campanyes per atraure turisme estranger

Els càmpings de les comarques gironines han decidit intensificar les campanyes de promoció per atraure turisme estranger i recuperar la seva confiança, segons l'Associació de Càmpings de Girona, que compta amb 75 associats i ofereix unes 120.000 places d'allotjament. El turisme estranger als establiments de la demarcació representa el 80% i «la poca claredat i concreció en les mesures que els governs han anunciat fins ara en relació amb la pandèmia no ajuden el sector», afirmen.

Una productora holandesa especialitzada en el món del càmping, «RTL Campeer», s'ha desplaçat a la província per preparar dos capítols sobre el sector, d'uns 23 minuts cadascun, per encàrrec de l'Associació de Càmpings en col·laboració amb el Patronat de Turisme.

Aquests s'emetran el gener de l'any que ve a la televisió holandesa RTL4, el canal més vist al país, que combina la informació i l'entreteniment i la majoria dels seus espectadors tenen entre 20 i 49 anys.

L'holandès, segons l'Associació, «és un dels principals clients dels càmpings gironins, ja que representa més del 30% de l'ocupació dels establiments».

L'objectiu dels dos capítols és «mostrar al visitant holandès l'oferta de qualitat i excel·lència de les instal·lacions gironines», així com «donar a conèixer la diversitat d'experiències en contacte amb la natura que es poden viure al voltant dels càmpings de les comarques gironines que són pioners en l'especialització d'activitats». Algunes de les activitats que es donaran a conèixer són, per exemple: tastos de vins de la DO Empordà, passejades per la ciutat de Girona o per pobles medievals com Pals, activitats aquàtiques a les illes Medes o rutes en bicicleta per les vies verdes, així com la gastronomia de la zona, entre d'altres.

D'altra banda, l'Associació afirma que també ha intensificat en les últimes setmanes la campanya de promoció que du a terme a través de les plataformes digitals, la qual està enfocada principalment al públic nacional, però també a l'estranger, concretament al procedent d'Alemanya, Països Baixos i França.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook