El Patronat de Turisme de la Costa Brava Pirineu de Girona ha tornat a promocionar l’oferta gastronòmica, d’alta gamma, de golf i de negocis a les ciutats d’Oslo (Noruega) i Estocolm (Suècia). Concretament, ha donat a conèixer els atractius de la demarcació a una setantena d’agències de viatges especialitzades, periodistes i creadors de contingut amb l’objectiu d’estimular aquests mercats de cara a la temporada turística d’aquest 2022.

En l’acció promocional hi han participat una quinze d’entitats i empreses turístiques gironines, que s’han posat amb contacte amb professionals noruecs i suecs que estan especialitzats en la programació de viatges de luxes, viatges gourmet i vitges de grups selectes i d’incentiu.

Aquesta doble acció promocional del Patronat s’ha dut a terme durant la primera setmana de maig. El dia 3, a Oslo, va tenir lloc l’Afterwork Costa Brava Girona, que va consistir en una presentació de la destinació i de les empreses i entitats gironines participants, seguida d’una activitat de dinamització i d’un sopar networking dirigit a una quarantena d’agents i programadors de viatges noruecs. Posteriorment, el dijous 5 de maig, a Estocolm, es va desplegar de nou l’Afterwork Costa Brava Girona, en aquesta ocasió amb la participació de 25 programadors de viatgers suecs.

El president del Patronat, Miquel Noguer, ha apuntat que els països nòrdics representen «un mercat estratègic per a la Costa Brava», pel seu elevat poder adquisitiu, la seva contribució a la desestacionalització i pel fet que acostumen a consumir una gran diversitat de productes i serveis a la destinació.