Dins la ronda de visites a les instal·lacions de les capçaleres del Grup Zeta que Prensa Ibérica ha adquirit, el seu president, Javier Moll, va estar, ahir, a l'edifici de Diario Córdoba, on es va reunir amb l'equip directiu i va conèixer els seus professionals, als quals va saludar un per un.

Durant el recorregut, Moll va estar acompanyat pel director general de Prensa Ibérica , Sergi Guillot; la directora general de Gabinet de Presidència, Relacions Institucionals i Serveis Jurídics, Irene Lanzaco; Juan Antonio López Ruiz de Zuazo, conseller delegat de Prensa Ibérica a la Comunitat Valenciana, i Enrique Simarro, director general de Premsa Regional de Grup Zeta. Els van acompanyar el director de Diario Córdoba, Francisco Luis Córdoba, i el gerent, Andrés Sánchez.

En la seva intervenció, el president de Prensa Ibérica es va referir als reptes del futur, en què la digitalització serà fonamental. «La digitalització serà un element clau -ja ho està essent- en la redefinició del nostre negoci», va assenyalar Moll, que és partidari de «concentrar bona part dels nostres esforços en el desenvolupament digital».

A la «nova època» que comença i que, segons va destacar, «vam iniciar junts», l'estratègia ha de «pivotar» sobre tres eixos, els «continguts de qualitat», la «innovació en els formats» i l'«adaptació als nous entorns digitals perquè canvien les tecnologies i els hàbits, però els senyals d'identitat que tots associem al bon periodisme han de romandre».

Javier Moll va assegurar que «la incorporació de Diario Córdoba i «reforça» la presència del grup a Andalusia, on també edita La Opinión de Málaga. La capçalera cordovesa se suma a una xarxa de 25 diaris regionals i locals que, segons Moll, «en paper i en digital tenen vocació de lideratge». Amb la incorporació de Zeta a Prensa Ibérica, el grup és ara «més fort i està més ben preparat per encarar nous reptes», va afegir.