CaixaBank iniciarà demà la integració tecnològica amb Bankia, el procés mitjançant el qual s’unificaran els sistemes informàtics d’ambdues entitats i les dades allotjades en aquests. Els treballs s’iniciaran a partir de les tres del migdia de demà, un cop les oficines tanquin al públic, i es preveu que s’estenguin durant els dos dies següents, coincidint amb el cap de setmana. La previsió és que la integració s’hagi materialitzat dilluns. En aquesta operació es transmetrà la informació de 7,6 milions de clients actius de Bankia. Quan s’iniciïn els treballs, l’actualització de saldo en els canals digitals de Bankia se suspendrà temporalment i l’enviament i recepció de diners a través de Bizum i les transferències immediates que tinguin com a origen o destí clients de Bankia no estaran disponibles mentre la integració estigui en curs.

D’aquesta manera, quan la fase de migració conclogui (previsiblement, durant la nit de dissabte), tant el web de Bankia com l’aplicació de banca mòbil quedaran automàticament redirigides al web comercial de CaixaBank i a les aplicacions CaixaBankNow i imagin. Ambdues entitats passaran a operar en la pràctica com a un únic banc, menys de vuit mesos després d’haver realitzat la unió legal.