El BBVA va captar a Catalunya més de 55.000 clients digitals el 2021, una xifra que suposa que en els dos darrers anys la captació de clients digitals arribi als 70.000, la qual cosa reflecteix un creixement exponencial. De fet, des que el BBVA va iniciar la seva estratègia de captació digital a Espanya el 2015, l’entitat ha captat més d’un milió de clients a través de web i app. En aquest sentit, el BBVA ha posat en marxa un nou pla de captació per al 2022 que va començar el 24 de gener amb una nova edició del Pla Convida un Amic, que estarà vigent fins al proper 31 de març.

El BBVA continua registrant números importants respecte l’increment de nous clients. A Catalunya, el nombre de clients captats el 2021 supera els 150.000, 55.886 a través de canals digitals. Per primera vegada, el nombre de clients digitals nous a Espanya va superar en alguns mesos els registrats a les oficines de l’entitat. En concret, a l’agost i el novembre el percentatge de captació de nous clients a través del web o app es va situar en el 54% i el 51% respectivament. Des que el BBVA va anunciar la seva estratègia de captació digital, tres de cada deu nous clients han fet servir els canals digitals per unir-se a l’entitat.