Després de treure 'Calambre', el segon àlbum d'estudi que l'ha portat a liderar les llistes de tot el món, i a guanyar el Grammy a Millor Àlbum de Música Alternativa, Nathy Peluso s'ha convertit en la imatge de Desigual per a la col·lecció de tardor -hivern 2022-2023.

A més de la força i el poder que transmeten un retrat de Peluso signat pel fotògraf Txema Yeste, i el 'teaser', dirigit per Pau López (Manson) en què l'argentina balla lluint un mico de pronunciat escot, les imatges criden l'atenció perquè per primera vegada Desigual, abanderada del color i els estampats, aposta 100% pel blanc i negre.

Una declaració d'intencions amb què la transgressora marca de moda vol "despullar-se sincerament i tornar-se a presentar" al públic, tal com assenyalen en un comunicat.

D'aquesta manera, Desigual, fundada per Thomas Meyer el 1984, inicia una nova etapa que es donarà a conèixer el proper mes de setembre amb la col·lecció protagonitzada per la cantant, que barreja ritmes entre llatins i de trap, rap i electrònica.

Entre les noves propostes destaquen patrons més contemporanis amb focus a les jaquetes "trucker", els vestits, les dessuadores, sneakers i peces sostenibles.

A més, la col·lecció incorpora reminiscències dels anys 60 i 70, amb 'prints' geomètrics i psicodèlics d'estil 'vintage', patrons amb un punt retro, 'bleach denim', 'tops', vestits ajustats i pantalons de campana com alguns dels dissenys que lluirà la intèrpret de 'Mafiosa'.

Una col·lecció que connecta amb la natura en totes les versions: flors grans i mini, estampats de camuflatge, pedres i minerals… Peces d'entretemps fàcils de combinar amb un punt casual.