Un 70% dels usuaris posa bona nota a la gestió de l’estació de bus de Girona
Segons una enquesta de l’empresa, la informació i el tracte del personal són els punts més ben valorats
Segons una enquesta de Cimalsa, l’empresa pública que gestiona la instal·lació, el «70% dels usuaris de l’estació d’autobusos de Girona qualifica d’excel·lent o notable la gestió de les instal·lacions en aspectes com la seguretat, la informació i l’atenció del personal». Segons detalla en un comunicat l’empresa depenent de la Generalitat, la informació que els usuaris poden trobar a l’estació a través de les pantalles i al punt d’informació és un dels aspectes més ben valorat, amb un 76% d’usuaris que la puntua amb notable o excel·lent. L’atenció del personal rep també una molt bona puntuació, amb un 23% d’usuaris que li donen un 10.
«Estem molt satisfets de la valoració dels usuaris i la seva opinió és molt valuosa per continuar donant el millor servei a l’estació», explica Cristina Plana, responsable de l’àrea de gestió d’estacions d’autobusos de Cimalsa sobre una enquesta en la qual van participar un 68% de viatgers freqüents i un 30% d’ ocasionals.
Temes
Més a Girona - Gironès
-
Girona replanteja l’inici del porta a porta a Montjuïc arran de les queixes veïnals
-
La coberta de la pista de Fontajau estarà enllestida per la Festa Major de 2025
-
L'Aplec de la Sardana a Girona canvia la ubicació habitual per la pluja
-
Tallen el pas sota la via del carrer de Pedret de Girona per un despreniment