Unidad Editorial es planteja tancar Marca TV i substituir la seva freqüència per la telebotiga. Davant la impossibilitat de rendibilitzar el canal, el grup mediàtic estaria en converses amb el gegant britànic de la telebotiga QVC per llogar el seu espai, segons informava ahir El Confidencial. Com asseguren al mateix mitjà fonts pròximes a la companyia, Unidad Editorial preveu el tancament del canal el 30 de juny, data en què finalitza el contracte de la cadena.

Tot i que aquesta vegada sembla més probable que la televisió esportiva posi punt i final a la seva aventura a la petita pantalla, el cert és que l'any passat ja va sorgir un rumor semblant. En aquella ocasió, però, la informació afirmava que la freqüència de la cadena acabaria en mans de Real Madrid TV. Finalment, però, els responsables d'Unidad Editorial va decidir mantenir el canal esportiu. Les audiències de MarcaTV han millorat molt en els últims mesos, però no així el seu balanç de comptes ja que mantenen uns drets esportius molt cars. El més important és el dels partits de Primera Divisió de la Lliga de futbol. Aquests enfrontaments excloïen partits de màxim interès com són els del Real Madrid i el FC Barcelona, de manera que les audiències no han estat tan positives com es podria esperar.

El grup de mitjans tindrà així disponible de nou una de les seves freqüències i haurà de tornar a llogar-si vol treure rendibilitat. El grup compta amb un múltiplex format per quatre canals. Un d'ells el va voler explotar directament durant anys sota el nom de Veo TV, però el seu baix rendiment va obligar als seus responsables a llogar-lo al canal Discovery Max.