25 de setembre de 2020
25.09.2020
Diari de Girona

El petit canvi que et descomptarà 600 calories al dia i t'ajudarà a perdre pes

És un gest que pot canviar el teu aspecte físic sense fer-te passar gana

25.09.2020 | 16:17
El petit canvi que et descomptarà 600 calories al dia i t'ajudarà a perdre pes

Quan estem a dieta i intentem perdre pes (sobretot en els mesos d'estiu amb la tan comentada operació biquini), ens fixem molt en el que mengem. Estem obsessionats comptant calories i podem passar per alt coses que són fonamentals: la primera és que hem de preocupar-nos per canviar la nostra alimentació perquè sigui més sana, no perquè ens engreixi menys (un canvi de dieta et durarà un mes, un canvi d'hàbits farà que milloris tota la vida) i el segon és que no parem atenció (o al menys no tanta) a les begudes. Sabies que canviant el que beus mentre menges o sopes pots restar fins a 600 calories al dia?

I és que menjar amb un refresc, esmorzar amb un suc o sopar amb una cervesa són, tots ells, gestos que sumen calories. No n'hi ha prou amb canviar les begudes ensucrades per un refresc light o zero sucre (encara que evidentment aquest canvi ja es nota). Cal anar més enllà. Fa uns dies et parlàvem de les begudes que pots consumir amb zero calories. Entre elles hi ha, evidentment, l'aigua.

Avantatges de beure aigua per perdre pes

Beure aigua pot ajudar a aprimar-nos per diverses raons: la primera és que omple. Recorda que prendre un got abans de cada àpat farà que l'estómac estigui més ple quan t'enfrontis al dinar i al sopar. Però aquest no és el seu únic benefici. L'aigua també et permetrà anar millor al bany.

Zero alcohol

Però si hi ha alguna cosa prohibida pel que fa a begudes si vols perdre pes, aquestes són, sens dubte, les begudes alcohòliques. És cert que no totes tenen la mateixa graduació ni aporten al cos les mateixes calories però no és menys cert que com menys alcohol beguis millor serà per a la teva salut i per a les calories que sumes. Apunta i resta cada dia més de 600 calories a la teva dieta diària. Recorda que és important que, a més de canvis en la dieta, introdueixis en la teva vida canvis en la teva mobilitat diària per notar les millores com més aviat millor.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook