Important canvi en els productes de Coca-Cola: la companyia ho comença a aplicar aquest 2023
La inflació torna a empènyer els preus a l’alça
Redacció
Males notícies per a les persones que consumeixen amb assiduïtat qualsevol producte de Coca-Cola, males per a la seva butxaca, s’ha d’afegir. La multinacional nord-americana ja ha anunciat que el 2023 tornarà a apujar els preus com a conseqüència de la inflació, que va arribar al 5,9% a Espanya i el 8,5% a la resta de l’eurozona.
Segons el seu conseller delegat, James Quincey: «El 2023 hi haurà pujades de preus arreu del món. És probable que això continuï durant la resta de l’any». Aquest augment ve a afegir-se al registrat el 2021, quan els productes de Coca-Cola van pujar un 12% de mitjana.
Les marques del grup Coca-Cola, com ara Fanta, Sprite, Monster, Aquarius, Powerade, Royal Bliss, Nordic, Nestea, Minute Maid o Aquabona, també pujaran de preu.
- Així és com has de caminar (segons els nutricionistes) per perdre pes sense esforç
- El truc de la fregona que fa embogir a tothom: les juntes queden impecables
- Pere Guardiola admet que la UEFA només permetrà 9.000 espectadors a Montilivi per la Champions
- El PP proposa una “autopista fiscal” perquè Catalunya sigui la comunitat que pagui els impostos més baixos
- Els metges demanen eliminar-lo dels sopars: té fama de saludable, però no ho és
- «Després d’un any amb fàrmacs antiobesitat es torna al mateix pes»
- Necrològiques , Noticies de Necrològiques - Diari de Girona
- Les pluges augmenten la capacitat dels embassaments per sobre del 18%