Un hostaler revela el truc infal·lible d'alguns bars per treure més diners als seus clients

Durant el vídeo, desenvolupa amb detall la pràctica amb què alguns restaurants i bars enganyaven els seus clients

Coca-Cola

Coca-Cola / REUTERS / GEORGE FREY

Un hostaler ha causat una nova polèmica a xarxes socials després de revelar, en un directe de Twitch, com alguns restaurants intenten augmentar el seu benefici a través de refrescos i cervesa. La declaració es va donar lloc al canal 'Arroz y Desgracias', dedicat al dia a dia d'un restaurant familiar.

A l'emissió, gravada a la mateixa cuina del restaurant, hi havia pare i fill. El més gran de tots dos, explicava una pràctica que encara que afirma que avui dia està en desús, s'utilitzava en el passat. "Si us dic que hi ha refrescos per vint cèntims, us ho creieu?", comença dient el propietari del local als seus espectadors.

Durant el vídeo, desenvolupa amb detall la pràctica amb què alguns restaurants i bars enganyaven els seus clients. L'hostaler, mostrava en directe com feia servir una ampolla de Coca-Cola de dos litres per omplir ampolles de vidre de la mateixa marca, ja buides. La diferència de preu entre el refresc d'ampolla i les unitats de vidre, fa augmentar el benefici i reduir el cost de cada unitat a deu cèntims.

Posteriorment, amb l'ajuda d'un portacorones, una eina que permet col·locar tapes a les ampolles, es tancarien, fent la impressió al client que es tracten d'unitats noves de vidre. Sense cap dubte, aquest procediment resulta una estafa per als clients, tot i que l'hostaler assenyala que aquesta pràctica ja no es realitza avui dia pels diversos controls que hi ha a l'hostaleria.