La regidoria de Turisme de l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro està portant a terme des de fa diverses setmanes una campanya de promoció del municipi per dinamitzar-ne l'activitat econòmica tot coincidint amb l'època de les festes de Nadal. Sota el lema "365 Regala't Platja d'Aro", les accions publicitàries han estat diversificades en l'aparició en diaris i ràdios d'àmbit nacional, la presència a cinquanta cartells als carrers de la ciutat de Girona, i l'emissió d'un espot a Televisió de Catalunya i Televisió Costa Brava. Una segona versió d'aquest espot, més llarga (arriba als 30 segons), es pot veure abans dels passis de les pel·lícules al cinemes de Girona, Palamós, Granollers, Platja d'Aro, Figueres i Olot.

Amb aquesta campanya, que té un pressupost conjunt de prop de 80.000 euros, el consistori vol reforçar el posicionament de la població com un centre de comerç i oci a cel obert els 365 dies de l'any, i s'adreça bàsicament a un públic de proximitat, és a dir, d'una àrea geogràfica de fins a 150 quilòmetres. La campanya pretén presentar el municipi com un destí amb diversitat d'atractius, al marge del Nadal i de l'estiu, també durant tot l'any, amb el comerç, cultura, gastronomia, nit i oci, per gaudir-ne d'una manera diferent.

Els comerciants de la localitat han trobat encertada aquesta campanya.