L'Ajuntament de Lloret de Mar ha gastat més de 121.000 euros en l'assessorament de l'alcalde i l'equip de govern de CiU-PP en temes d'imatge i comunicació durant l'any 2009. En concret, hi hauria dues empreses que s'emportarien la major part d'aquests diners: Dribbling SA, que durant aquest any passat hauria rebut 70.210 euros pels seus serveis en imatge i comunicació i, per altra banda, en va rebre 13.920 euros per assessorar l'ens pública Lloret Turisme.

L'altra empresa que hauria rebut més diners és International Promo Tourist Marketing SL, que va cobrar 27.000 euros per elaborar el Pla de Comunicació i el Manual de Comunicació en situacions de Crisi així com també per donar el servei de Gabinet de Premsa a Lloret Turisme. A banda, hi ha d'altres partides sobre el camp de la comunicació que farien el total de 121.000 euros, com ara una destinada a la contractació d'un assessor extern de suport puntual per valor de 9.912 euros. Unes quantitats que al parer del portaveu del GRILL (Grup Independent de Lloret), Joaquim Teixidor, que es troba a l'oposició a l'Ajuntament, assegura que són unes despeses "innecessàries en èpoques de contenció econòmica com l'actual".

Aquest també explica que els més de 121.000 euros destinats en la comunicació i imatge no són "coherents" amb el que l'alcalde de Lloret, Xavier Crespo, ha fet com a diputat al Parlament de Catalunya, que seria "donar suport al seu partit en el Parlament en la passada legislatura a la denúncia pels encàrrecs d'informes que ha realitzat el Govern de la Generalitat a empreses externes". Finalment, Teixidor va afegir que a aquesta partida de comunicació i imatge que ascendeix fins a més de 121.000 euros cal "sumar-hi els 87.000 euros que va costar el Pla Estratègic de Turisme". En tancar l'edició, havia estat impossible contactar amb el consistori.