L'Ajuntament de Palafrugell ha aprovat la remodelació d'un nou espai per tal d'apropar i millorar els serveis a la ciutadania. L'atenció ciutadana, que ara es realitza en la primera planta de la Casa Consistorial es trasllada als baixos de l'edifici; la qual cosa representa també una millora en la seva accessibilitat, segons han informat fonts municipals.

Les noves dependències disposaran de cinc punts d'atenció personalitzada i, a més, es farà en un espai adaptat per a les persones amb mobilitat reduïda. S'oferirà informació general, serveis relacionats amb el registre d'entrada, així com del padró municipal, entre d'altres. D'altra banda, també es pretén afavorir el tracte personal i individualitzat, segons han comentat les fonts de l'Ajuntament. Es disposarà d'un punt d'accés a Internet per a la realització de tràmits on-line.

Les obres, amb un cost de 42.480 euros, s'iniciaran de manera imminent i està previst posar en servei les noves dependències en tres mesos.

Segons el regidor d'Atenció Ciutadana, Màrius Lledó: "El projecte que ara es tira endavant és un deure que teníem amb el personal d'atenció ciutadana i amb la gent de Palafrugell, ja que millorarà l'accés i l'atenció personalitzada. Fins ara, una persona amb mobilitat reduïda o bé amb un cotxet tenia veritables problemes per accedir al taulell d'atenció ciutadana".

"Mentre es realitzin les obres l'atenció ciutadana no es veurà afectada, ja que els treballs es realitzen en un altre espai de l'edifici municipal", ha afegit el regidor Màrius Lledó.