Tot Nuvis va tancar ahir les portes amb un balanç molt positiu tant pel que fa al nombre de visitants com pels contactes que s'han fet entre les parelles i els expositors dels diferents sectors. La directora de Fira de Girona, Anna Albar, va considerar ahir que cada vegada més aquest saló és pensat i adaptat només per les parelles. "Tot Nuvis és, de ben segur, el saló més dirigit a un públic determinat de tots els que es fan a la Fira. Podem afirmar que pràcticament el 100 per cent del visitant ve perquè es casa i hem detectat que pràcticament tothom que prepara un casament a les comarques gironines passa per Tot Nuvis". Unes 4.000 parelles han passat per l'edició que va finalitzar ahir.

El saló ha anat vivint i adaptant-se als canvis que s'han produït a la societat. Hi ha menys casaments, les parelles és casen més grans, la gran majoria pel civil, hi ha casaments de parelles del mateix sexe i augmenten les segones i terceres unions. Desfilades-xou, xarxes socials, tallers i activitats paral·leles que donen respostes a les necessitats de les parelles han estat els trets més novedosos d'aquest any per adaptar-se als canvis socials.

En aquesta edició, Fira de Girona ha fet una aposta per impulsar el saló Tot Nuvis des de la xarxa social Facebook, organitzant el concurs "Passa els nuvis del Tot Nuvis". Per participar en el concurs, calia fer-se seguidor de la pàgina d'Els Nuvis del Tot Nuvis i, a partir d'aquí i seguint les tradicions de les celebracions dels casaments, passar els nuvis entre les seves amistats que es casin o vulguin casar. L'oferta que els més de 130 expositors han portat al saló s'ha complementat amb tallers de retoc de maquillatge, protocol, fotografia i rams de núvia. El saló ha tornat a comptar amb les desfilades d'imatge.