La repetició de Girona10 està assegurada i molt probablement la segona edició es farà també el mes de gener, vistos els bons resultats d'aquest any. Les dades parlen per si soles i en molts dels sectors les xifres doblen les de l'any passat en les mateixes dates. Un "èxit rotund" per al president de l'Associació d'Hostaleria Girona Radial, Xavier Nicolazzi.

Inicialment s'havien posat a la venda mil places d'hotel (500 habitacions) a 10 euros i al final van ser 1.630 llits. A més, els hotelers van acabar donant la polsera blava que donava accés a altres promocions a tots els clients. També als que es van allotjar aquella nit als hotels al preu normal (fora de la promoció). La nit del 14 de gener, hi havia 2.450 places hoteleres ocupades. Els restaurants també van desbordar les previsions inicials. S'estimava que farien 8.000 menús a 10 euros i al final van ser 15.000 àpats.

El Mercat del Lleó va ser un dels pols d'atracció, amb tastets gratuïts per als que tenien la privilegiada polsera. Se'n van servir més de 600 i es van vendre 480 bosses de menjar fresc per 10 euros. Aquell dia, val a dir que el calaix dels comerciants del Mercat es va incrementar un 50%. El president dels comerciants del Mercat, Josep Campmajó, va destacar que "l'Ajuntament ens ha deixat treballar. Ho trobàvem a faltar".

També els museus van notar un increment en el nombre de visitants. L'any passat en el mateix cap de setmana, es van rebre 464 visites en els set museus i durant Girona10 han estat 6.828 persones (el 70% de fora de Girona). L'oficina de turisme va atendre 932 consultes per només 77 l'any anterior. Per l'alcalde, Carles Puigdemont, els hotelers i comerciants han fet un "favor" a la ciutat i han demostrat un "nou esperit que ens ha d'il·luminar per a altres iniciatives que s'han de basar en la complicitat de sectors".

L'èxit de la promoció ha propiciat, fins i tot, que Fitur hagi demanat als promotors que presentin la iniciativa a Madrid. Ho faran demà a la tarda. "Si ens copien és que ha estat èxit" repetia Nicolazzi.

Però no val a adormir-se. Es vol evitar que Girona10 s'estanqui i es buscarà ampliar les ofertes i promocions a altres sectors. "No podem oferir el mateix que aquest any. Hem de buscar més complicitats", indicava el president dels hotelers. Algunes d'aquestes innovacions podrien ser incloure ofertes en activitats culturals o la participació de la Generalitat. La implicació de més comerços (només una cinquantena va obrir de de les deu del matí a les deu de la nit) també es considera més que important.