20 de novembre de 2020
20.11.2020
Diari de Girona

Setanta comerços de sis poblacions i trenta productors s'uneixen

Els empresaris s'han agrupat en una campanya promocional fins al 20 de desembre. Figueres, Roses, Castelló d'Empúries, la Jonquera, l'Escala i Llançà participen a la inciativa

20.11.2020 | 11:50
Imatge de la campanya.

Setanta comerços de sis municipis i trenta productors locals s'han agrupat per dinamitzar el comerç fins al 20 de desembre de forma conjunta. Es tracta de la campanya "L'Empordà als aparadors" i és una iniciativa engegada per ajudar en un moment en què la pandèmia està afectant a l'empresariat.

La presidenta del Consell Comarcla, Sònia Martínez, ha explicat que "ajuntaments i associacions de comerciants s'han bolcat per, tots junts, tirar endavant aquest petit projecte que vol fer grans coses",

Figueres, Roses, Castelló d'Empúries, la Jonquera, l'Escala i Llançà són les poblacions amb comerços adherits dedicats a activitats econòmiques diverses.

Exposen, fins al 20 de desembre, a banda del gènere que habitualment tenen, productes gastro-alimentaris o artesanals o procedents d'una trentena d'elaboradors de l'Alt Empordà i del Baix Empordà.

També exposen a l'aparador un vinil que mostra l'eslògan de la campanya (l'Empordà als aparadors) amb la imatge d'un reconegut espai patrimonial de la comarca del qual no es diu ni què és ni a on està.

Es convida al visitant a participar en un concurs. S'ha de fer una foto al mòbil davant de l'aparador on es vegi el vinil i l'espai patrimonial que apareix. La foto s'ha de penjar a Instagram dient dient quin és aquest espai patrimonial i a quin municipi es troba. Cal afegir els hashtags #empordaaparadors i #josocemporda, i etiquetar el compte @emporda.aparadors.

Se sortejaran sis lots de productes cedits pels botigues i elaboradors.

Aquesta iniciativa està organitzada pel Consell Comarcal de l'Alt Empordà amb els ajuntaments de Castelló d'Empúries, l'Escala, Figueres, la Jonquera, Llançà i Roses, i la col·laboració de 10 associacions de la comarca.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook