L'experiència sensorial TastEmotion ha presentat l'oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona a seixanta agents de viatges i prescriptors francesos. Alhora, deu empreses turístiques de la demarcació de Girona han participat en les quatre sessions de TastEmotion, en què es va aprofitar per fer treball en xarxa amb els agents de viatges.

Els actes es van adreçar a grups selectes d'agents de viatges i periodistes de comunicació especialitzats del país. Hi van participar representants de diverses empreses gironines: Santa Marta Hotel i Spa, Lloret Convention Bureau, Peralada Resort, la Costa Golf i Beach Resort, Gigs Girona, Lloret Turisme, Oficina de Turisme de Begur, Bitò Produccions, Visit Palafrugell, Turismon, Naturalwalks i l'Oficina de Turisme de Calonge-Sant Antoni.

El dimarts al migdia, va tenir lloc l'acció TastEmotion, de l'oferta específica de productes, activitats i serveis d'alta gamma exclusius de les comarques gironines, a càrrec del Club Unique Premium. L'acte va comptar amb la participació de tres empreses gironines i de tretze agents de viatges francesos. Els assistents van interessar-se per l'oferta d'experiències enogastronòmiques i d'espais exclusius per celebrar esdeveniments i casaments, alhora que van poder intercanviar impressions amb els empresaris gironins. El mateix dia al vespre, va tenir lloc la presentació de l'oferta de turisme de negocis, congressos, convencions i incentius, organitzada pel Costa Brava Girona Convention Bureau. Al sopar hi van participar dotze agents de viatges francesos, que van poder compartir taula amb cinc empresaris gironins. Els professionals francesos van destacar la capacitat d'organització gironina com alternativa a Barcelona.

El dimecres al migdia, va tenir lloc el TastEmotion centrat a presentar l'oferta turística cultural de la demarcació de Girona, organitzat pel Club de Cultura i Identitat. Hi van assistir onze agents de viatges i quatre periodistes especialitzats que van conèixer les propostes de cinc representants d'empreses turístiques gironines. Els assistents van remarcar el gran potencial dels festivals de la destinació, la xarxa de museus i les experiències culturals relacionades amb la identitat del territori. Al vespre va tenir lloc la presentació de l'oferta turística enogastronòmica, organitzada pel Club d'Enogastronomia i el Club de la Ruta del Vi DO Empordà, adreçada a quinze periodistes especialitzats de França.