El regidor de Ciutadans agredit aquest dissabte a Torroella de Montgrí amb una llauna ja ha denunciat els fets als Mossos d'Esquadra. Sergio Atalaya, portaveu de la formació a Blanes, va posar els fets en coneixement de la policia dissabte al vespre a la comissaria de Figueres després d'haver passat per un centre mèdic. Ara els Mossos investiguen el cas i busquen el responsable d'haver llançat la llauna contra Atalaya, que estava participant en un acte de Ciutadans, en el qual hi havia el portaveu del partit, Carlos Carrizosa, i on hi havia congregades una vintena de persones.
Tot plegat es va produir a quarts d'onze del matí, després de moments de tensió quan els manifestants intentaven impedir a la formació taronja que avancés per un carrer. Els Mossos van haver de separar els manifestants dels representants de Ciutadans.
?? VÍDEO| Intenten boicotejar un acte de Ciutadans a Torroella. Moments de tensió a la població del #BaixEmpordà #TorroelladeMontgrí pic.twitter.com/04yr0hNBpR
— Diari de Girona (@DiarideGirona) 26 de gener de 2019
L'últim | El més llegit |