El Patronat de Turisme Costa Brava Girona endega la campanya de publicitat extraordinària dirigida al mercat francès -el primer mercat emissor de turisme internacional per a la destinació- amb l'objectiu de captar turisme francès per contribuir a reactivar turísticament la demarcació de Girona aquest estiu atípic.

La campanya, amb el títol «Les vacances sont pour déconnecter-connecter», persegueix incidir directament en el públic familiar francès i presenta la demarcació de Girona com un enclavament pròxim, de confiança i segur per a tota la família, mostrant imatges i missatges emotius relacionats amb la natura, la gastronomia i la cultura de la terra.

Miquel Noguer, president del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, manifesta que «es tracta d'una campanya promocional molt esperada pel sector turístic, inquiet davant la incertesa que genera la situació actual, en la qual el Patronat de Turisme Costa Brava Girona està fent una escolta activa i actua en conseqüència per tal d'ajudar a la recuperació i reactivació de l'esfera turística».

Durant aquest juliol i agost es desplega la campanya, seguint un pla de mitjans exhaustiu de caràcter mixt. El pla combina aparicions, publicacions i projeccions en mitjans de comunicació digitals per a una millor i major difusió tant del contingut de marca com dels espots publicitaris.

Pel que fa a la televisió, hi ha una forta concentració de recursos audiovisuals als sis canals televisius i digitals del Group TF1 i als canals Disney Channel i Disney Junior. En aquests espais es difon un clip de vint segons i es convida una àrea web des de la qual es divulguen continguts de l'oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona.

Quant a suports i mitjans tradicionals, es publiquen continguts promocionals a les pàgines web dels principals diaris de França. A més, es duu a terme una acció de publicitat exterior amb la instal·lació d'imatges de la destinació.