Tom Hagan i Eduard Canimas arrenquen El Ressupó de Celrà
girona | R.A.
El cicle de música independent El Ressupó arrenca aquesta nit a les 22.00 hores amb les actuacions dels artistes gironins Eduard Canimas i Tom Hagan, que pujaran a l'escenari de La Fàbrica de Celrà per interpretar els temes dels seus últims treballs. Canimas, natural de Sant Feliu de Pallerols, presentarà en acústic el seu àlbum Sagrat Cor mentre que el saltenc Tom Hagan tocarà les peces de Carlitos Ferrocarril, el tercer disc que tanca la trilogia "Carlitos".
El pròxim concert està previst pel pròxim dijous 18 de juliol, en el que actuaran la banda Inspira i la jova artista Maria Rodés que anirà acompanyada en duet pel músic Guillermo Martorell.
Els grups Quart Primera amb un acústic del seu cantant Pere Jou i la cantant Joana Serrat acompanyada pel guitarrista Guillem Plana seran els encarregats de tancar aquesta edició d'El Ressupó el proper dijous 25 de juliol.
Cada concert anirà acompanyat de plats típics de la Plana de Vic, Sant Feliu de Pallerols i Cabrera de Mar.
- La dona del Nobel d'Economia Joseph Stiglitz considera que el Trueta va salvar la vida del seu marit
- Aquests són els millors esmorzars de forquilla de les comarques gironines
- Tragèdia al riu Ter a Manlleu: moren dos bessons d'11 anys ofegats
- La ràpida actuació de la Policia Local de Tossa de Mar salva la vida d'un nadó amb aturada cardiorespiratòria
- Visita de la Casa Reial a l'Escala: l'oposició critica la poca informació i les possibles afectacions
- Detingut Pere Albó, exalcalde de Sant Feliu de Guíxols, per masturbar-se a la piscina d'un hotel del Maresme
- Junts trenca el pacte a l'Ajuntament de Girona, abandona el govern i deixa Guanyem i ERC en minoria
- Necrològiques del 15 de juliol de 2026