Gelati Dino inaugura a Madrid i Doha i vol doblar el nombre de punts de venda de cara al 2030

La companyia té actualment més d'una trentena de botigues repartides a diferents països

Botiga de Gelati Dino a Madrid

Botiga de Gelati Dino a Madrid / Gelati Dino

ACN

Gelati Dino, empresa empordanesa de gelats artesans italians, posa en marxa aquest mes de setembre dos establiments. A Madrid, la companyia amb seu a Empuriabravaestrena un local de 120 metres quadrats al carrer Princesa, que té producció pròpia i una zona de degustació. A Doha, comptarà amb un pop-up (un punt de venda de durada curta) al centre comercial Mall of Qatar. Amb aquestes dues franquícies generen set llocs de treball. L'objectiu de Gelati Dino és arribar al 2030 doblant l'actual número de punts de venda, que ara són més d'una trentena, a diferents llocs del món.

El nou local de Madrid, situat al barri d'Argüelles, disposa de zona de producció en el mateix establiment, una de degustació i ofereix, a part de gelats, una àmplia gamma de productes: creps, gofres, cookies i cafeteria, entre d'altres.

A Doha, l'empresa disposarà d'un pop-up a la zona central del Mall of Qatar a partir d'una concessió per un any. Es tracta de la tercera obertura en els últims deu mesos en aquest país, després de la inauguració el passat desembre de la gelateria situada a l'Old Doha Port – Mina District i de la posada en marxa al març d'un quiosc de 12 metres quadrats al Doha Festival City Mall. "L'acollida de la marca i dels nostres productes està sent molt positiva en aquesta zona", assegura el director de marca de la companyia, Stefano Rosso, que subratlla que volen "seguir creixent" als països que formen part del Consell de Cooperació del Golf Pèrsic: Aràbia Saudita, Bahrain, Oman, Emirats Àrabs Units, Kuwait i Qatar.

"És una zona que aprecia el producte europeu. Nosaltres estem treballant per construir una base operativa important a Qatar que ens serveixi per a poder subministrar a la resta de països del golf", afegeix.

Són cinc les obertures que Dino ha dut a terme aquest any, amb noves gelateries a Perpinyà, Calafell, Madrid i dues a Doha. La companyia catalana vol seguir creixent en els propers mesos i té la intenció d'augmentar el ritme properament. L'objectiu és tenir entre 60 i 70 botigues l'any 2030, amb una expansió "important" a França i un creixement a les comarques de Tarragona.

45 anys en funcionament

Gelati Dino es va fundar el 1978 i durant 45 anys ha ofert gelats artesans elaborats a partir de la tradició italiana, amb ingredients naturals. La companyia produeix 450.000 litres de gelats cada any i supera els dos centenars de treballadors, repartits entre la seu central d'Empuriabrava i més d'una trentena d'establiments a diversos països.

Les botigues serveixen, de mitjana, un gelat cada sis segons i s'ubiquen sobretot arreu de la Costa Brava i a ciutats com Girona, Barcelona i Madrid. També n'hi ha a Torremolinos (Màlaga), Saragossa, Marràqueix (Marroc), Perpinyà (França), Doha (Qatar) i des del passat mes de juny a Calafell (Tarragona). A través de la marca Pavese Gelato Creativo, distribueix gelats a la restauració, amb sabors tradicionals com per exemple vainilla, xocolata o sorbets de fruita, i gastronòmics: foie mi-cuit de Collverd o pebre de Sichuan.

Dino també ofereix gelats fets a mida pels xefs i l'empresa treballa per a restaurants amb estrella Michelin que busquen sabors curiosos i únics.