La firma de calçat esportiu i de moda Munich nascuda a Barcelona el 1939 ha llançat una nova campanya de publicitat, que vol anar més enllà de la venda del producte i que aposta alhora per denunciar l’engany d’alguns polítics al inflar els seus currículums, i alhora reivindicar les qualitats de sacrifici i honestedat de milers de persones.

Aquesta nova campanya, de fet, va començar fa uns mesos amb la presentació del que la marca ha denominat «La Universitat de la Vida», on es poden «cursar» una sèrie de Màsters que ha anat llançant setmanalment. Així, ha creat el «Màster en relacions socials», que té l’objectiu de recuperar les relacions cara a cara i de deixar el mòbil més sovint a canvi d’una bona conversació cara a cara. Així mateix també ha presentat el «Màster en Postureig», que pretén posar de relleu l’artificialització de la imatge a través de les xarxes socials i d’internet. En definitiva, Munich ha creat una plataforma on es poden consultar tots els «plans d’estudi» dels diversos màsters que van apareixent de forma progressiva. L’últim màster que s’ha presentat és el de «Llengües estrangeres», que entre altres «assignatures» inclou «Mètodes de diàleg internacional: carícies i mirades. Assignatura bàsica. Pràctica». De fet, el proper 7 de febrer es podrà a accedir al pla d’estudi del Màster en «Belles Arts».

Juntament amb els «Plans d’estudi» amens i divertits que ofereix el web www.munichlifeuniversity.com i els vídeos curs que presenten cada màster, i que també es poden trobar al seu Instagram @munich_MLU, aquesta «universitat» també ofereix la possibilitat de descarregar-se el diploma del màster, aconseguint també descomptes del 10% a les botigues Munich.

«L’objectiu de la campanya és denunciar l’engany de molts polítics de totes les ideologies», explica Ignacio Baxeras, director de Màrqueting de Munich. «Però també volem empoderar aquelles persones que estan estudiant un màster o les que potser no tenen el títol lectiu però que han fet un esforç diari i han treballat dur», apunta. La intenció de Baxeras és fer moltes activitats a partir del mes de març, amb sortejos i entrevistes. A més a més, la marca anuncia en primícia que s’està plantejant fer classes a diverses universitats catalanes a graus de publicitat i de comunicació amb actors infiltrats dins de l’aula i amb el mètode de la càmera oculta per tal de crear debat.

Campanya transgressora

Per ara, unes 3.000 persones ja han entrat al web i ha pogut conèixer els diferents màsters que ofereix Munich. Unes 500 també s’han descarregat el diploma «Màster en la vida» que ofereix la marca a través de la pàgina web. Baxeras afegeix que el més destacat de la campanya és el seu «atreviment, ja que ens en riem de la nova manera de relacionar-nos, amb el màster del Postureig i de les Relacions Socials», explica. A més, en el seus màsters de «Llengues Extrangeres» i també el d’ «Energies Renovables», explora la sensualitat i els plaers de la vida. En el màster d’ «Alt Rendiment Esportiu», la marca reivindica els «gamers» com uns atletes més. En definitiva «marquem un punt de transgressió, atreviment i notorietat» que volem que defineixi a la marca, conclou el Director.

Aquesta és la primera campa­nya de marca de Munich, que Baxeras valora molt positivament.

Descompte a la botiga Munich de Girona

La nova campanya de Munich també permet als seus clients obtenir descomptes de manera molt senzilla i divertida. I és que tots aquells que es descarreguin el diploma «Màster en» que Munich té disponible al seu web www.munichlifeuniversity.com podran obtenir un descompte de fins el 10% a la botiga Munich de Girona, que es troba al car­rer de l’Argenteria, 23.