Diari de Girona i el grup Prensa Ibérica posen en marxa NEOMOTOR, un nou producte global de motor que, a través de diferents formats multimèdia, mostra els millors continguts del sector de l'automoció.

Aquest projecte engloba un atractiu suplement setmanal que es publicarà cada diumenge sota la denominació NEOMOTOR i que ofereix un disseny totalment renovat d'acord a una optimitzada informació del seu contingut. A més, el darrer número de cada mes comptarà amb una major paginació i per tant amb més continguts de qualitat.

Articles, reportatges, proves, presentacions, galeries de fotos i vídeos en alta definició ... tot a l'abast de l'usuari en un entorn d'última generació. La informació elaborada pels nostres periodistes especialitzats en el sector de l'automoció tindrà com a màxima donar un servei d'utilitat als lectors amb proves de motor, anàlisi, ofertes, innovacions i tot tipus de comparadors d'assegurances, preus i marques.

NEOMOTOR té el seu propi canal continu en l'edició digital de Diari de Girona. Una nova secció per oferir a l'usuari els millors continguts amb una innovadora experiència de navegació tant des de l'ordinador com des del mòbil.

El nou canal de NEOMOTOR comptarà a més amb el suport d'unes potents i actives xarxes socials, amb les quals poder mantenir informat a l'instant als seguidors dels últims esdeveniments del sector i poder respondre i atendre les seves demandes amb un tracte directe i proper.

La cirereta d'aquest projecte és la revista premium i trimestral NEOMOTOR, en què a més d'oferir informació sobre el món de les dues i les quatre rodes, sempre amb l'avantguarda com a denominador comú, s'oferiran continguts relacionats amb tendències, lifestyle o tecnologia, entre molts altres.

Gran difusió

El projecte NEOMOTOR serà present a 15 diaris de Prensa Ibérica, un dels grups més importants de premsa regional a l'Estat. Tant és així que a través de les seves publicacions impreses arriba als 3,7 milions de lectors mensuals, segons dades de l'EGM, alhora que compta amb al voltant de 30 milions d'usuaris únics mensuals en els seus suports digitals i més de 3,4 milions de seguidors a les seves xarxes socials.

Cada diari oferirà el seu propi suplement setmanal amb informació nacional i local, igual que a la web crearà subcontingut local en una secció afí al web responsive global. D'aquesta manera s'aconsegueix donar cobertura a les notícies de proximitat, mantenint la identitat pròpia del grup, la hiperlocalitat.