13 de novembre de 2019
13.11.2019
NOVETAT

Mobilitat elèctrica

La marca coreana consolida l'estratègia d'electrificació de la seva gamma amb la renovació de les versions híbrides

13.11.2019 | 11:23
Mobilitat elèctrica

Si d'alguna cosa pot presumir Kia és d'haver apostat decididament per la mobilitat elèctrica. La marca coreana ha estat una de les pioneres del mercat de l'automòbil en electrificar la seva gamma des de ja fa diversos anys. Una tendència que s'ha convertit en un pilar clau de la seva estratègia de producte, i que ha afavorit que a l'actualitat disposi d'un dels catàlegs «electrificats» més complets del mercat. I aquí és on es troba el Niro.

El SUV compacte de Kia és un dels pocs models capaços d'oferir una triple oferta elèctrica, amb variants híbrides, híbrides endollables (PHEV) i 100% elèctriques. I precisament les dues primeres acaben de rebre una actualització.

En primer lloc, el SUV coreà s'ha posat al dia en termes estètics, especialment pel que fa al seu frontal. Així, són noves tant les llums principals com les diürnes, i es troben acompanyades per un para-xocs remodelat que doten el Niro d'una imatge més atractiva i esportiva.

A la part posterior també s'ha optat per equipar nous pilots de LED, a més d'una motllura inferior amb un acabat platejat de menor grandària. i Els reflectors són nous i les llums de boira se situen als extrems. També rep nous dissenys de llantes (de 16 a 18 polzades) i un nou color exterior blau que amplia la gamma cromàtica a 9 opcions.

Més qualitat interior

A l'interior, el Niro destaca per l'ús de nous materials i revestiments que milloren la qualitat percebuda de l'habitacle. En matèria tecnològica és novetat la incorporació de la pantalla tàctil opcional TFT-LCD de 10,25 polzades (26 cm) i una instrumentació per al conductor amb pantalla de 7''.

Com a part de l'equipament de sèrie disposa d'un sistema d'infoentreteniment amb pantalla tàctil de 8 polzades i una instrumentació TFT de 4,2''.
Un altre detall destacable és la incorporació de les lleves de canvi al volant, que també permeten regular la intensitat de la retenció del motor i, per tant, gestionar el nivell de recàrrega de la bateria.

Les motoritzacions de tots dos models es mantenen invariables, amb una potència de 141 cv. En el cas de la versió híbrida endollable, Kia anuncia una autonomia urbana 100% elèctrica de 65 km (WLTP).

Els preus de la gamma híbrida del Niro arrenquen en 27.500 euros, sense comptar les campanyes promocionals.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook