Ciutadans demana a Lloret més presència policial al passeig marítim

Pretén que s'elimini el popular "happy hour" i el "tot inclòs" que ofereixen alguns establiments

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

LLORET DE MAR | DDG
La formació Ciutadans-Partido de la Ciudadanía (C's) de Lloret reclama a l'Ajuntament un augment de la major presència policial al passeig marítim, en considerar que hi manca seguretat.
C's creu que precisament el passeig s'ha convertit en una "zona sense llei" durant les nits. Al seu entendre "l'alcohol, les baralles, el bandalisme i, fins i tot, les ?drogues" hi són presents de forma habitual al llarg de tot l'estiu. Explica que són diversos els joves que es passen la nit bevent alcohol ?mentre alguns cotxes estacionats tenen la música a un volum molt elevat i "els maleters plens d'alcohol".
La formació no nacionalista creu que l'Ajuntament actua passivament i no tracta de resoldre la situació que es produeix. Per aquest motiu insta el govern a començar "a aplicar la llei davant aquesta situació de caos". Manifesta que la solució passa per més agents a peu per la zona i la realització de controls de velocitat, alcoholèmia i mesures sonomètriques.
L'agrupació, sense representació al plenari municipal, afirma que s'ha de buscar un nou tipus de ?turisme i canviar-ne l'actual model. Una de les millors mesures, apunta, seria fer desaparèixer el "tot inclòs" i la "Happy Hour" per anar moderant el consum d'alcohol ja que això "promou i incentiva el consum descontrolat d'alcohol entre els més joves".

COMPARTIR
 


  HEMEROTECA
Enllaços recomanats: Juegos | Vehicles d'Ocasió | Proteja ahora su casa por sólo 99 €
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas