El director general d'Urbanisme, Pere Solà, va dir després de la Comissió Territorial que encara queden per "precisar" alguns aspectes del traçat de la futura línia de 132 Kv que anirà de Serinyà a Figueres. D'altra banda un informe encarregat pel Consell d'Iniciatives Locals per al Medi Ambient de les comarques gironines (Cilma) aposta per soterrar tota la futura línia de 132 kV que Fecsa-Endesa preveu construir entre Serinyà Figueres. Un obra que preveu en 14,2 milions.

Solà va explicar que el traçat es dividia en tres trams. En dos, el de la Garrotxa i l'Alt Empordà, no presentava cap complicació perquè la línia seguirà el traçat que segueix la línia antiga. Al Pla de l'Estany és on de moment el traçat sembla no del tot definit. Sobre la taula hi havia tres alternatives per creuar la comarca per Serinyà, Esponellà i Crespià. La proposta que creua el pla de Martís encara que no està del tot definida. El director general va dir que "s'haurà d'estudiar amb més precisió". Urbanisme en va fer la seva aprovació inicial. L'estudi del Cilma sosté que el soterrament és viable.