L'aerolínia de baix cost Ryanair va admetre ahir que hi ha errades en l'atenció al client en els seus serveis i va reconèixer que la comunicació amb els viatgers és, en ocasions, "dolenta", segons declaracions del seu president, Michael O'Leary, en una entrevista al diari Financial Times Deutchland.

O'Leary va detallar que, en general, l'aerolínia té poques avaries i incidències tècniques, però que quan aquests existeixen la comunicació amb el client és "dolenta", per la qual cosa aposta per realitzar una inversió que corregeixi aquestes deficiències. Una solució a aquests problemes de comunicació seria, per exemple, l'enviament de sms al viatger en cas de retards o canvis d'horari, ja que el canal "en línia" es presenta insuficient.

"El nostre lloc web és sempre molt eficient, però si dos terços dels hostes que viatgen no té accés a Internet, no els aporta res ni a nosaltres ni a ells", va destacar l'executiu, qui va avançar un probable canvi en el servei per a l'estiu de 2012. El responsable és conscient que el creixement de les línies low cost ja ha tocat els seus pics més alts, per la qual cosa ara toca canviar d'estratègia per acontentar als accionistes amb mesures destinades a millorar la fiabilitat de l'aerolínia, que transporta prop de 74 milions de passatgers a l'any, cosa que la situa en segona posició, darrere de Lufthansa.