El Patronat de Turisme inicia demà al Parc Científic i Tecnològic de la UdG la seva novena jornada tècnica titulada, en aquesta ocasió, «El present i el futur del turisme: creació de producte i comercialització» i dirigida a professionals del sector turístic, l'Administració pública i les empreses catalanes.

L'objectiu d'aquesta jornada és oferir, gràcies a la participació d'experts, diferents punts de vista i mostrar casos pràctics per seguir aprenent, per adaptar i millorar el nostre model de negoci i gestió, i d'aquesta manera optimitzar els resultats i trobar l'equilibri on line-off line. Alhora, és una ocasió excel·lent per a la gestió de xarxes (networking) i per posar cara a noms i persones amb qui diàriament es manté relació en un entorn virtual.

Les sessions abordaran diferents temes: les noves formes de comunicació, a càrrec de Tirso Maldonado, Evangelist mànager de Witcamp.com, la plataforma d'aprenentatge social, la creació de producte, presentat per David Mora, gerent de la divisió de turisme de CEGOS; Futurisme: El futur del turisme, dirigida per J. A. Donaire, director d'INSETUR, entre d'altres. Al llarg de sessions dinàmiques i taules rodones dirigides per experts en la matèria, com el doctor Donaire, es tractaran temes com «En línia (online) - fora de línia (offline)» amb la participació de Tirso Maldonado, David Mora i Jordi Martí.

La jornada pretén estimular el sector perquè segueixi apostant per la innovació i la formació contínua amb l'objectiu de mantenir el lideratge de la nostra destinació.