L’oferta turística i les novetats de les destinacions de la Costa Brava i el Pirineu de Girona es promocionen a París, Amsterdam, Berlín, Londres i Madrid a través de l’acció promocional i de comunicació Catalunya reStart Europe, amb què es vol impulsar la reactivació del turisme als principals mercats de proximitat per a les destinacions catalanes. L’Atelier des Lumières de París, a França, espai que acull l’exposició digital immersiva «Dalí · Gaudí», va reunir quaranta periodistes i prescriptors francesos entorn de la presentació de caràcter turístic Catalunya reStart Europe.

En el decurs de la gira s’informa els assistents sobre l’estat de la pandèmia a Catalunya, l’obertura de la destinació al turisme, la implementació de mesures de protecció i seguretat per als visitants, així com sobre el nou producte turístic Gran Tour de Catalunya i sobre nombroses novetats relatives a les destinacions catalanes que s’ofereixen als visitants a partir de l’estiu.

Dimarts passat, l’espai L’Atelier des Lumières de París, que acull la doble exposició monumental immersiva de «Dalí, l’énigme sans fin», i «Gaudí, architecte de l’imaginaire» fins al 2 de gener de 2022, va acollir la presentació turística de Catalogne reStart a França. En aquest marc, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona va tenir l’ocasió de mostrar i explicar els principals atractius turístics de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, i les novetats d’aquesta temporada. Alhora, la delegació desplaçada a París es va relacionar amb una quarantena de periodistes i mitjans de comunicació, entre els quals hi havia Le Figaro, Easyvoyage, Geo Guide, Michelin Guide Verte, L’Obs, Voyageurs du Monde, L’Echo Touristique, Quotidien du Tourisme, Beaux Arts Magazine, Maison France 5, Le Petit Futé Magazine, Routard, Saveurs, Le Parisien, A/R Magazine, Télérama i The Good Life, entre d’altres.