Pimec Girona posa en marxa una campanya per reivindicar el comerç i la restauració locals
La iniciativa compta amb uns 3.800 establiments adherits a la província
![Inici de la campanya per promocionar el comerç local](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/43514d9c-b400-43a6-a266-fba338424fcc_16-9-discover-aspect-ratio_default_0.jpg)
Inici de la campanya per promocionar el comerç local / Pimec
DdG
PIMEC Girona posa en marxa la campanya “Escolta el batec del teu comerç” amb l’objectiu de reivindicar el comerç i la restauració local i visualitzar les seves fortaleses i el seu valor afegit, desvinculant-se del Black Friday. La iniciativa, que compta amb uns 3.800 establiments del territori adherits i el suport de diversos ajuntaments gironins, vol impulsar la consciència col·lectiva sobre els avantatges de la compra i el consum al territori, destacant-ne la diversitat, la singularitat i la importància del rol del comerç i la restauració local als centres urbans.
Durant la presentació de la campanya, feta a Lloret de Mar, el president de Pimec Girona, Salvador Giraut, ha destacat que el seu objectiu és "sensibilitzar i conscienciar els consumidors de tots els avantatges que comporta comprar i consumir en els nostres municipis", i ha indicat que “el comerç i la restauració local ofereixen tracte personalitzat, sostenibilitat, excel·lent servei i diversitat de productes, coses que no es poden trobar enlloc”. La campanya se celebra a tot Catalunya i s'hi han adherit més de 19.000 establiments.
Giraut ha assegurat que el comerç urbà es "desvincula majoritàriament" del Black Friday perquè "és una jornada promoguda pels grans establiments i les plataformes online, que se'n beneficien però no són els que contribueixen a l'economia dels nostres municipis".
La campanya pretén impulsar la consciència de la compra al comerç local per destacar-ne la singularitat i la qualitat en l'atenció i el servei.
Les associacions adherides participaran en la campanya decorant els establiments amb la imatge gràfica de la iniciativa i fent difusió dels valors de la proximitat a través de les xarxes socials. A més, s’han plantejat altres accions als comerços com el repartiment d’obsequis, vals de compra, exposicions de fotografies d’artistes locals, decoració i tematitzacions especials, etc. Aquestes accions estan previstes pels dies 1, 2 i 3 de desembre, tot i que a nivell comunicatiu la campanya s’allargarà durant tot el mes per aprofitar l’època de les compres nadalenques.
- Veïns i familiars de les víctimes del tiroteig de la Font de la Pólvora reclamen detencions als Mossos
- El càmping ‘pijo’ que triomfa a les xarxes
- Girona prepara un «projecte de gran reparació» de l’estructura de la plaça Catalunya
- Mor assassinada de manera violenta l''influencer' de 21 anys Catalina Gutiérrez
- Necrològiques , Noticies de Necrològiques - Diari de Girona
- Cassà de la Selva atrapa i denuncia un incívic que va llançar un sofà al costat d'una zona de contenidors
- Necrològiques del 8 de juliol de 2024
- Mor als 43 anys Elsa Llorente, periodista de la cadena SER i laSexta