D'altra banda, O'Leary ha tret importància a la denúncia feta contra la companyia per l'Associació Catalana d'Agencies de Viatges (Acay) que els acusa de no complir la normativa de defensa del consumidor per no indicar el preu final complet quan es compra un bitllet. O'Leary assegura que les agències «menteixen cada vegada que mouen els llavis», i tot perquè Ryanair no treballa amb elles.

La base d'operacions de Girona seguirà creixent i mantindrà la seva força dins del mercat de l'estat espanyol, però també ho farà Reus que des d'aquest dimarts és la cinquena base d'operacions de l'Estat, junt amb Girona, Alacant, Barcelona i València.

A Girona Ryanair espera incorporar dos nous avions, com a mínim, que començarien a operar l'estiu del 2009. El president de la companyia irlandesa considera que Reus i Girona són importants tant pel seu valor intrínsec com a destí, com també per l'alternativa que suposen a l'Aeroport de Barcelona, tal i com ho són els destins de la companyia a ciutats pròximes a Londres.

Denúncia de l'Associació Catalana d'Agències de Viatges

L'Associació Catalana d'Agències de Viatges (Acav) va presentar una denúncia davant les instàncies de Consum de les diferents comunitats autònomes i davant l'Institut Nacional de Consum contra Ryanair per incomplir la normativa de defensa del consumidor. Segons l'Acav, la companyia irlandesa realitza pràctiques contràries a la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris, ja que no proporciona el preu final de la compra dels bitllets. Michael O'Leary ha dit que no pararan «cap atenció» a les agències de viatges catalanes i tampoc a les europees, ja que «menteixen cada vegada que mouen els llavis, i creuen que la denúncia només és perquè Ryanair no treballa amb elles».

O'Leary, que anava disfressat de Cupido durant la roda de premsa a Madrid, ha dit que oferia «tot el seu amor als espanyols, però cap a les agències de viatges».