Mail Boxes Etc (MBE) de Cassà de la Selva és la teva millor opció per confiar-hi qualsevol tipus d'enviament per aconseguir un servei personalitzat i amb plenes garanties i de forma fàcil i segura. El ventall de serveis que ofereix és molt ampli i diverses i ofereix tota mena de solucions per enviar, importar i exportar des o de o cap a qualsevol país de forma fàcil segura. MBE és una referència en l'ambit mundial de la logística i actualment és present a 52 països. 

Mail Boxes Etc (MBE) de Cassà de la Selva són especialistes en B2B, B2C i E-commerce i afegeix als seus serveis diverses prestacions pensades per satisfer al client i que aquest se senti únic com ara el servei MBE Online, una plataforma digital integrada per gestionar enviaments de forma directe 24/7. Un altre servei que el client pot trobar és el MBE Safe Value, solucions pensades per a la seva tranquil·litat ja sigui per enviar una obra d'art, mercaderies de valor o delicades amb una assegurança d'enviaments puntual -expedició- o quota mensual -tots.

En l'àmbit de l'e-commerce es disposa del servei MBE eShip Web, una solució digital per automatitzar la logística del e-commerce del client amb la gestió de l'enviament, el seguiment, informes i devolucions. A més, s'ofereix la plataforma d'enviaments connectant la web de l'e-commerce a tots els canals de venda simultàniament.

Un dels pilars de MBE és l'atenció que es presta a cada enviament. Acumula dècades de treball i experiència que li han volgut el reconeixement de milers de clients. Ara que estem immersos en la campanya de Nadal i en una època de l'any on es realitzen més enviaments cal tenir present el servei MB Privilege, un programa per a la gestió de punts i regals. A MBE Cassà són especialistes en embalatges de vins, obres d'art, lots de Nadal i regals en general.

Si vols ser client de MBE Cassà has de saber que pots disposar de diferents serveis segons la urgència que tinguis: Express-Standard-Economy-Morning-Early Morning-.

Tot són avantatges perquè:

 • Sempre parlaràs amb un únic interlocutor estalviant costos, burocràcia i hores de feina.

• En cas d´incidència, nosaltres la detectem i solucionem en minuts. Fent el seguiment cada dos hores de les recollides i els enviaments, ens avancem a qualsevol possible incidència i ens permet evitar-les.

 • Sempre parlaràs amb la mateixa persona, sense esperes i amb solucions i informació immediates.

Si necessiteu qualsevol informació addicional, no dubteu en contactar-hi.