Prensa Ibérica tanca l'any com a grup líder de la informació digital a Espanya
Tres de cada quatre lectors trien una de les seves marques d'informació i entreteniment
![Quatre de les seves capçaleres estan en el top-15 dels diaris més consultats en la categoria Newspapers](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/352f4d90-f793-4004-8f7c-454ece41a923_16-9-discover-aspect-ratio_default_0.jpg)
Quatre de les seves capçaleres estan en el top-15 dels diaris més consultats en la categoria Newspapers / SHUTTERSTOCK
Redacció
Prensa Ibérica es manté com el primer grup espanyol de comunicació en el rànquing Comscore de News&Information, amb un total de 27,8 milions de visitants únics. Li segueixen en aquesta classificació Grup Prisa (27,6 milions), Grup Godó (25,4 milions), elmundo.es sites (24,8 milions) i Henneo (21,5 milions).
Tres de cada quatre lectors trien una de les marques d'informació i entreteniment de Prensa Ibérica, un grup que en l'últim any ha crescut un 2% en audiència digital.
Quatre de les seves capçaleres es posicionen en el top-15 dels diaris més consultats en la categoria Newspapers: ElPeriodico.com, La Nueva EspañaFaro de Vigo i Información.
Destaquen els creixements en audiència d'El Periódico, que puja en el mes un 17% fins als 14,2 milions de visitants únics i del Faro de Vigo, que creix un 16% fins a situar-se en els 6 milions. La Nueva España suma, al tancament de l'any, 9,6 milions de visitants únics i Información, 6 milions.
Referents en la premsa regional
Prensa Ibérica, referent de la informació regional i local, edita en l'actualitat 25 periòdics i diverses revistes. Segons les dades Comscore publicats avui, destaquen també els registres del Diario de Ibiza, que creix en la comparativa intermensual un 32% (900.000 visitants únics); Mediterráneo, que puja un 26% (1,9 milions); La Opinión de Màlaga, l'audiència del qual creix el 16% (1,5 milions), i el diari esportiu Sport, que supera els deu milions de visitants únics després de créixer un 10%.
L'audiència d'El Periódico de España, que va irrompre el mes passat en els mesuraments Comscore, creix el 4% i supera el milió de visitants únics.
En la categoria de revistes, cal subratllar el comportament de Woman, que creix un 36% i aconsegueix els 1,7 milions de visitants únics.
- Veïns i familiars de les víctimes del tiroteig de la Font de la Pólvora reclamen detencions als Mossos
- El càmping ‘pijo’ que triomfa a les xarxes
- Girona prepara un «projecte de gran reparació» de l’estructura de la plaça Catalunya
- Mor assassinada de manera violenta l''influencer' de 21 anys Catalina Gutiérrez
- Necrològiques , Noticies de Necrològiques - Diari de Girona
- Cassà de la Selva atrapa i denuncia un incívic que va llançar un sofà al costat d'una zona de contenidors
- Necrològiques del 8 de juliol de 2024
- Mor als 43 anys Elsa Llorente, periodista de la cadena SER i laSexta