Prensa Ibérica es manté com el primer grup espanyol de comunicació en el rànquing Comscore de News&Information, amb un total de 27,8 milions de visitants únics. Li segueixen en aquesta classificació Grup Prisa (27,6 milions), Grup Godó (25,4 milions), elmundo.es sites (24,8 milions) i Henneo (21,5 milions).

Tres de cada quatre lectors trien una de les marques d'informació i entreteniment de Prensa Ibérica, un grup que en l'últim any ha crescut un 2% en audiència digital.

Quatre de les seves capçaleres es posicionen en el top-15 dels diaris més consultats en la categoria Newspapers: ElPeriodico.com, La Nueva España, Faro de Vigo i Información.

Destaquen els creixements en audiència d'El Periódico, que puja en el mes un 17% fins als 14,2 milions de visitants únics i del Faro de Vigo, que creix un 16% fins a situar-se en els 6 milions. La Nueva España suma, al tancament de l'any, 9,6 milions de visitants únics i Información, 6 milions.

Referents en la premsa regional

Prensa Ibérica, referent de la informació regional i local, edita en l'actualitat 25 periòdics i diverses revistes. Segons les dades Comscore publicats avui, destaquen també els registres del Diario de Ibiza, que creix en la comparativa intermensual un 32% (900.000 visitants únics); Mediterráneo, que puja un 26% (1,9 milions); La Opinión de Màlaga, l'audiència del qual creix el 16% (1,5 milions), i el diari esportiu Sport, que supera els deu milions de visitants únics després de créixer un 10%.

L'audiència d'El Periódico de España, que va irrompre el mes passat en els mesuraments Comscore, creix el 4% i supera el milió de visitants únics.

En la categoria de revistes, cal subratllar el comportament de Woman, que creix un 36% i aconsegueix els 1,7 milions de visitants únics.