La Fageda comercialitzarà els seus primers iogurts ecològics a través de Natursoy

Els estudis de consum indiquen que més de la meitat de la població espanyola inclou aquests productes a la seva dieta

La nova línia de iogurts ecològics de la Fageda

La nova línia de iogurts ecològics de la Fageda / Cedida per la Fageda

ACN

La Fageda comercialitzarà el seu primer iogurt ecològic a través de la marca d'alimentació Natursoy, amb més de 35 anys d'experiència de lideratge en aquest segment de mercat. Amb el llançament, la Fageda persegueix un doble objectiu: donar resposta a una tendència de consum en auge i donar continuïtat al seu compromís amb els valors de sostenibilitat.

El llançament de les noves varietats ecològiques (natural, llimona i bífidus) ha tingut lloc en el context de la Fira Biocultura, que se celebra fins aquest diumenge a Barcelona. Es tracta del certamen de referència del sector, durant el qual es presenten les últimes novetats i tendències del sector.

La nova gamma de iogurts ecològics de La Fageda es comercialitzarà a nivell estatal en unes 3.000 botigues especialitzades en el sector de nutrició, dietètica i productes ecològics. Amb motiu del nou àmbit de distribució de la nova gamma, La Fageda estrenarà el 'packaging' bilingüe.

La llet ecològica amb la qual es produiran les noves varietats de La Fageda és d'origen comarcal i prové íntegrament de la Cooperativa de la Vall d'en Bas, un espai natural situat a pocs quilòmetres de les instal·lacions de La Fageda. A més, la resta dels ingredients són de proximitat i d'origen 100% natural.

El director de Qualitat i Innovació de La Fageda, Oriol Gol, assegura que "l'entrada en el sector de producció ecològica dona resposta a la consolidació d'un perfil de consumidor compromès i molt sensible a uns valors que busquen productes directament relacionats amb la sostenibilitat i amb uns paràmetres molt clars d'alimentació saludable".

L'aliança amb NATURSOY és per a La Fageda un pas més en la seva aposta per un creixement sostenible de la seva activitat empresarial amb la finalitat de consolidar un projecte social que treballa en pro de la inclusió de persones en situació de vulnerabilitat a la Garrotxa, a Girona, des de fa quatre dècades.

Per la seva banda, des de Natursoy remarquen que l'aliança "permet un doble objectiu". "D'una banda, oferir els millors productes ecològics als nostres clients del canal especialitzat i, per l'altre, cobrir la gamma de lactis refrigerats en les neveres del nostre canal", remarca la responsable de vendes de la marca, Ana Flo.