El grup gironí de venda en línia Tradeinn ha tancat la campanya de la Black Week amb un rècord de vendes: 47 milions d’euros, amb un creixement del 27% respecte a les xifres de l’any passat. Durant aquests dies, el ticket mitjà per comprador s’ha situat en 94 euros, per sobre els 84 de fa un any.

El CEO de la companyia, David Martín, ha assegurat a CMD Sport que només durant l’anomenat divendres negre van registrar «62.000 comandes en 24 hores aconseguint una xifra de vendes de 6,5 milions d’euros». Aquestes vendes van suposar augmentar en un 30% els 5 milions d’euros facturats el mateix dia de l’any anterior. 

Amb seu a Celrà, Tradeinn compta amb 18 botigues en línia, quinze de les quals estan dedicades a la venda de material esportiu. Durant les últimes setmanes, les especialitzades en material de muntanya (Trekkinn) i ciclisme (Bikeinn) han estat els motors del grup.

Amb la campanya de Nadal per davant, la companyia gironina espera tancar l’any amb una facturació per sobre els 500 milions d’euros.

Actualment, Tradeinn dona feina a més de 600 treballadors, més de 400 dels quals estan ocupats a les instal·lacions de Celrà. A aquests, cal afegir-hi empleats temporals procedents d’ETT i més d’un centenar de persones que treballen a través d’empreses subcontractades en diferents països per donar servei d’atenció al client 24 hores al dia set dies a la setmana.

=