Les xifres parlen per si soles. Dels 4.272 espectadors que de mitjana van anar a veure la temporada passada els partits del Girona a Montilivi, s'ha passat en només un any a 6.508, un increment espectacular del 52%. El bon paper que l'equip de Raül Agné ha fet a la lliga, lluitant fins les darreres jornades pel somni del play-off d'ascens, i les múltiples iniciatives que va engegar el Consell d'Administració (repartint entrades entre els abonats, convidant d'altres clubs, escoles i entitats), han permès canviar l'habitual fesomia de l'estadi, tradicionalment amb més seients buits que plens. Algú pot dir que si no s'haguessin regalat entrades l'assistència hauria estat menor, però també és cert que anys enrere també s'havien repartit invitacions a dojo i ni d'aquesta manera l'afició trobava motivacions per pujar a Montilivi.

Una de les grans obsessions de la directiva aquesta temporada era resoldre l'assignatura pendent del Girona des del retorn a Segona A: que Montilivi s'omplís de gom a gom. Ho va aconseguir el dimarts 1 de març, coincidint amb la visita del Granada. Tant va ser que el partit fos televisat i que el duel es jugués a les 9 de la nit d'un dia entre setmana. La política d'invitacions va desbordar-se fins al punt que més de 9.300 persones van anar al camp i es van haver de tancar les portes, la qual cosa va deixar fora alguns abonats indignats. Contra el Barça B fa menys d'un mes el ple va ser virtual, amb 9.032 persones a les grades. Cal recordar que la capacitat actual de Montilivi és de 9.282 espectadors. Aquesta ha estat la primera temporada en què el club ha pogut disposar de la grada de Preferent refeta, tot i que no va ser fins el partit contra el Nàstic a principis de febrer quan ho va poder fer amb tota la seva capacitat. Fins aleshores, com que faltaven els accessos, per raons de seguretat no es podia omplir tot l'aforament.

La temporada va començar amb una assistència a Montilivi força similar a la dels anys anteriors (contra el Recreativo el 10 d'octubre no es va arribar ni a les 3.500 persones), però des del partit contra la Ponferradina, les xifres es van començar a disparar. A Montilivi s'hi han sortejat cotxes i d'altres regals, s'hi ha estrenat l'himne amb una actuació del grup The Gruixut's i s'hi ha vist néixer la nova mascota Carmany. Tot destinat a entretenir els seguidors i donar-los més motius per anar al camp. Les entrades més fluixes d'aquest curs, sense comptar els primers partits, corresponen a un Girona-Cartagena en plena ressaca de Cap d'Any i a la mateixa hora que el Barça per televisió (4.583) i a un descafeïnat duel contra el Còrdova sense res en joc en l'última jornada el cap de setmana passat (3.938). La visita del Betis, que hauria pogut ser un altre ple, va coincidir amb un dissabte d'autèntic diluvi sobre Girona. Tot i això, 5.187 valents van pujar a l'estadi.

La temporada passada les xifres d'assistència no van tenir res a veure amb les d'aquest curs. La millor entrada va ser en el debut del Girona en l'horari de dissabte a les 4 de la tarda, el 21 de novembre de 2010, coincidint amb la visita del Cadis (6.183). El dia del Múrcia, quan l'equip s'estava jugant la permanència, l'assistència es va quedar en 5.972 espectadors. S'ha de tenir present, però, que aleshores l'aforament era d'uns 6.500 espectadors perquè no es podia usar encara la grada de preferent. El Girona-Recreativo només va dur 2.500 persones a Montilivi. A la junta no se li va acudir res més que fixar jornada econòmica quan l'equip es jugava la salvació i l'afició no ho va voler acceptar.