Tret de sortida a Girona de la campanya “El petit comerç t’estima”

Un nou projecte promocional del sector gironí impulsat per Girona Centre Eix Comercial amb el doble objectiu d’atreure la compra i agrair la confiança i fidelitat del consumidor

Mercè Ramírez de Cartagena Josep Maria Noguer amb la imatge de la campanya.

Mercè Ramírez de Cartagena Josep Maria Noguer amb la imatge de la campanya. / DdG

Redacció

L’associació Girona Centre Eix Comercial llança la campanya “El petit comerç t’estima”, un nou projecte promocional del sector impulsat amb el doble objectiu d’atreure la compra i agrair la confiança i fidelitat del consumidor. La campanya, en vigor fins el 31 de maig, consisteix en un sorteig en què els participants podran ser premiats amb xecs regal pel valor de la compra realitzada fins a un màxim de 200 euros.

El xecs es podran bescanviar fins el 31 de juliol a qualsevol dels establiments associats a l’entitat, més de 200. D’aquesta manera, l’entitat estimula el consum a l’inici de la temporada i ofereix l’al·licient d’incloure les rebaixes d’estiu dins la campanya.

Segons explica la presidenta de l’entitat, Mercè Ramírez de Cartagena, l’objectiu de la campanya és que “la inversió feta retorni al comerç però també expressar al nostre client l’agraïment per decidir comprar al petit comerç i el valor que li podem aportar”.

La presidenta de Girona Centre Eix Comercial i el vicepresident, Josep Maria Noguer, han presentat aquest matí la imatge de la campanya a la plaça Santa Susanna de Girona. La campanya es llança sota el lema “El petit comerç t’estima” i s’expressa gràficament amb un cor (el del comerç) de pissarra en què s’hi pot llegir en primer pla la paraula “Obert”. En segon pla, s’hi veu la mà d’un botiguer fent el gest de col·locar el rètol a la porta de la botiga.

Cada comerç associat exposarà el cartell de campanya a la porta de l’establiment per convidar a entrar-hi durant el període que dura l’acció publicitària i promocional. En opinió de Ramírez de Cartagena, “aquesta imatge comuna a tots els comerços és un distintiu que només el pot oferir el nostre sector i tenim la voluntat que sigui un indicador de singularitat per al visitant”.

Percentatge

Girona Centre Eix Comercial compta amb més de 200 establiments associats. D’aquest total, un 45% pertany al sector de la moda (adults i nens, complements, roba interior i sabateries), un 6% són establiments d’alimentació, un 5% són negocis d’estètica,perruqueria, bellesa i perfumeries, un 5% pertany al sector del parament de la llar i regal, un 4% al sector de l’esport i amb el mateix percentatge al sector de les joieries i rellotgeries, llibreries i papereries.

Ocupen un 3% les òptiques, corresponent el 28% restant a establiments de diferents sectors d’activitat (joguines, informàtica, allotjament i restauració, articles de festa, estancs, farmàcia, entitats financeres i asseguradores, immobiliàries, disseny i comunicació, ganiveteria, gelateries, fotografia i agències de viatges). El 70% són negocis singulars i correspon la resta a franquícies o marques. Entre els carrers comercials gironins encara es conserven negocis que es remunten a més de 100 anys d’història familiar.