Motos | Triumph Speed 400 y Scrambler 400X X

Essència aventurera

La signatura de Hinckey anima el segment dels usuaris amb carnet A2 amb dos models que destaquen per la seva estètica i dinamisme

Sergi Mejías

El mercat de les dues rodes compta amb unes quantes marques icòniques el marxamo de les quals ja genera un objecte de desitjo de per si mateix. Triumph pertany a aquest exclusiu club i any a any va ampliant el seu catàleg amb motos com les noves Speed 400 i Scrambler 400 X, dos models cridats a aixecar passions entre els usuaris i usuàries amb carnet A2. I perquè no també per a aquells més veterans que estiguin de tornada.

De donar vida a aquests dos models s’encarrega un motor monocilíndric de 398cc que ofereix una potència de 40 CV recolzat en una caixa del canvi de sis velocitats. Triumph homologa un consum de 3,5 litres cada 100 quilòmetres i el dipòsit de gasolina té una capacitat de 13 litres.

La Speed 400 emergeix com la germana petita de les Speed Twin dins de la gamma Modern Classics. Es tracta d’una moto àgil, lleugera i dinàmica, a més de fàcil de conduir que transmet confiança des del primer moment. Evidentment fa de la seva estètica part del seu valor afegit i arriba impulsada pel nou motor monocilíndric TR desenvolupat per a oferir un lliurament de potència immediata i una millor resposta.

La Scrambler 400 X es presenta com l’opció més polivalent gràcies a la seva capacitat de deixar enrere l’asfalt per a circular per pistes i camins. Com no pot ser d’una altra manera destil·la una imatge scrambler heretada de les seves germanes grans. La posició de conducció és dominant gràcies al seu ampli manillar. Les suspensions presentar un recorregut de 150 mil·límetres per a facilitar la conducció en fermes irregulars.

Quant a preus, la Speed 400 se situa en 5.395 euros i la Scrambler 400 X per 6.095 euros. La Scrambler està disponible en color verd caqui, vermell i negre mentre que la Speed en vermell, blau i gris.