La plataforma Prime Video va estrenar la setmana passada una nova edició del talent més veterà de la televisió, Operación Triunfo i no pot estar més satisfeta. Des del llançament del servei el 2016, s’ha convertit en el contingut local que més llars han gaudit les primeres 24 hores. Així mateix, l’app va registrar 350.000 usuaris i es van rebre un total de 168.000 vots per salvar els aspirants a la Gala inaugural, fet que suposa un augment en més de 120.000 usuaris i de més de 110.000 vots els números obtinguts en l’edició que La 1 de Televisió Espanyola va emetre el 2020.

A les xarxes socials també s’han bolcat els fans, ja que s’han registrat més de 60.000 usuaris connectats durant l’arrencada del canal 24 hores en directe a través de YouTube, 96.000 seguint el primer repartiment de temes de l’edició i 87.000 connectats per veure la primera passada de micròfons. Pel que fa als vídeos del repàs de la Gala 0 i el repartiment de temes, un contingut que sempre desperta gran interès en els seguidors de Operación Triunfo, van liderar dimarts posterior a la Gala 0 la llista de tendències de YouTube, i durant la setmana hi han tingut presència continguts del programa.

Un gran èxit a X i a TikTok

Així mateix, els hashtags relacionats amb el programa porten dies liderant la llista de tendències de la xarxa social X (#OT2023, #OTGala0, #OTDirecto22N, #OTDirecto23N). Així mateix, des que va arrencar la Gala 0, el contingut del talent compartit a través dels comptes del programa i de Prime Video a TikTok ha superat 17 milions de visualitzacions.

Koro Castellano, directora de Prime Video a Espanya i Portugal, ha mostrat la seva satisfacció sobre això: «OT ha estat un èxit fenomenal. Estem encantats amb la resposta positiva dels nostres espectadors al programa en directe així com amb la innovació que hem introduït en aquesta nova edició».