Netflix fa públiques les dades d’audiència de tot el seu catàleg

La sèrie «The Night Agent» amb Peter Sutherland i Rose Larking és la sèrie més vista, amb 812 milions d’hores d’audiència, a tot el món

La sèrie «The Night Agent», que lidera el rànquing.  | NETFLIX

La sèrie «The Night Agent», que lidera el rànquing. | NETFLIX / Efe/ddg. madrid

Efe/ddg. madrid

Netflix ha fet públiques per primera vegada les dades d’audiència de tot el seu catàleg. Hi detalla els visitionats de totes les sèries i pel·lícules exhibides a la plataforma incloent-hi les produccions sota llicència i amb The Night Agent liderant el rànquing.

El document titulat Què hem vist presenta 18.000 títols a tot el món, el 99% del seu catàleg, i inclou el nombre d’hores vistes de cada producció entre gener i juny de 2023, amb informació sobre data d’estrena i si està disponible a nivell mundial.

La sèrie que lidera la llista de l’informe és The Night Agent, protagonitzada per Peter Sutherland i Rose Larkin, amb 812 milions d’hores d’audiència; seguida de la segona temporada de Ginny & Georgia, amb 661 milions d’hores; que la sèrie sud-coreana The Glory ocupa el tercer lloc, amb 622 milions d’hores vistes.

En espanyol, el títol més vist és la tercera temporada de La reina del sud, sèrie produïda per Telemundo, que amb 429 milions d’hores acumulades se situa al número set del llistat global de Netflix. El segueixen el drama colombià Perfil falso, amb 206 milions d’hores d’audiència, i la també sèrie colombiana Pálpito, amb 174 milions d’hores vistes per l’audiència internacional.

El codirector executiu de Netflix, Ted Sarandos, va explicar que el document busca continuar amb el procés de transparència que l’empresa ha dut a terme els darrers anys per mostrar informació útil per als creadors i dissipar l’ambient de desconfiança als productors i creatius al voltant de l’èxit de les produccions.

Els sindicats d’actors i guionistes de Hollywood van protagonitzar aquest any dues vagues històriques contra els grans estudis i plataformes exigint entre les seves peticions la transparència de dades de part de les companyies per aconseguir un pagament més just dels drets residuals, les quantitats addicionals que els serveis han d’abonar als creadors per l’ús dels continguts.