Un nou pont sobre el riu Tordera, entre les carreteres BV-6001 i GIP-6831, unirà Blanes amb Malgrat de Mar i substituirà l'actual, que té problemes d'inundabilitat i també que és poc ample fent-lo perillós. I és que segons recull l'acord de no-ampliació del tràmit d'avaluació d'impacte ambiental del projecte l'actual presneta no sols aquesta problemàtica sinó que "l'estat de conservació és deficient i compleix les exigències de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA)".

Per tot això el nou pont preveu fer-se en paral3lel a la línia de ferrocarril i a banda del pont també es farà una rotnda a l'entrada de Blanes amb un ramal que connectarà el pont seguint la carretera.

Aquest nou pont serà de formigó, ampliarà la calçada actual de 4,4metres i també s'hi farà una vorera d'uns mínim de 3,5 metres fora del pont. Tot i no haver-se de fer el tràmit d'avalució d'impacte ambiental del projecte, la Generalitat assegura que l'impacte d'afectació ambiental serà "molt reduït" en substituir l'actual pont.

I pel què fa al curs del riu, el risc ve per l'accés a la llera però assegura que l'impacte obre la pèrdua de vegetació serà mínim. I finalment, recorda que si s'apliquen les mesures "correctores i compensatòries contemplades en la memòria ambiental" tot i les obres, al final hi haurà una millora de la qualitat ambiental.