La setena edició de l'Olotx2 va tenir un impacte superior als 400.000 euros. L'activitat de promoció comercial va tenir lloc del divendres, dia 22 de febrer, fins al diumenge, dia 25 de febrer. Segons ha explicat el regidor de Promoció Municipal, Estanís Vayreda (PDeCAT-DC), en els 3 dies de l'oferta, els restaurants van servir prop de 10.000 àpats. I n'hi va haver un que, tot sol, en va servir més de 800.

Pel que fa a allotjaments, l'ocupació mitjana va situar-se en el 80%. En comparació, en el 2018, les reserves van arribar al 85% de les places disponibles en estades a Olot i la resta de la comarca. Vayreda va explicar que la reducció té l'origen en l'assistència d'un visitant més pròxim a Olot.

No obstant la reducció d'estades, durant les diades de la promoció, l'Oficina de Turisme va registrar un augment de les atencions fetes respecte a la campanya del 2018. Del divendres, dia 22, fins al diumenge, dia 25, van tenir lloc un 19% més de sol·licituds d'informació en relació a les mateixes dates de la campanya del 2018.

En el cas de les activitats, la majoria van tenir plena ocupació. Per exemple, va haver-hi 160 visites al mas la Coromina, l'espectacle «En Peyu i en Dani» va omplir la sala Torín, els concerts del Fil musical van aplegar més de 1.200 persones i el concert de Funkids va omplir la Plaça Major.