La tecnologia és ja un element que forma part del nostre dia a dia. La utilitzem a la feina, a casa, al carrer... Probablement, tothom té un ‘smartphone’ i un ordinador a casa. Una ‘smart tv’ que ha canviat la forma en què consumim els continguts, gràcies a la seva integració amb Internet. En definitiva, la tecnologia forma part de les nostres vides i, en molts casos, ens facilita moltes de les nostres tasques diàries.

Fa poc més de dues dècades que MediaMarkt Girona va obrir les portes amb l’objectiu d’oferir tecnologia i electrònica de consum de qualitat i amb el millor servei de venda i postvenda. El grup s’ha adaptat als canvis que s’han produït en els últims 20 anys i, per això, la botiga de Girona s’ha renovat per incrementar els serveis disponibles i millorar l’experiència de compra.

La remodelació de MediaMarkt Girona s’ha centrat en quatre àrees principals: comoditat, sostenibilitat, servei i benestar. La botiga també ha ampliat el seu magatzem, cosa que permetrà incrementar l’estoc de productes i ser més ràpids a l’hora d’adquirir-los.

Vols conèixer més? Segueix llegint!

Arriben les taquilles intel·ligents a MediaMarkt Girona

Les tendències de consum han canviat. Cada vegada més, comprem a través d’Internet. La prova és que l’any 2021 el comerç electrònic va superar els 13.600 milions d’euros a Espanya, segons la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC). MediaMarkt ha estat un dels grups pioners en oferir als seus clients l’opció de comprar des de casa amb un servei de recollida còmode.

Les taquilles intel·ligents permeten recollir una compra les 24 hores del dia, tots els dies de l'any Cedida / MediaMarkt

Ara, amb la renovació de la botiga de Girona s’ha fet un pas més amb l’arribada de les taquilles intel·ligents. El sistema és senzill i està operatiu les 24 hores del dia i els set dies de la setmana:

  1. El client compra ‘online’ al web de MediaMarkt.
  2. Quan el producte arriba a la botiga se l’avisa amb un SMS que conté el codi de recollida.
  3. El client només haurà d’anar a la botiga, cercar la taquilla i posar el codi.

El Service Point incrementa els seus serveis

L’atenció de MediaMarkt Girona es veurà reforçada amb l’arribada del nou Service Point, un espai amb tècnics especialitzats que ofereixen assessorament i diferents serveis de reparació i posada en marxa de dispositius. No cal que el producte sigui comprat a MediaMarkt, també es poden portar els que s’han adquirit en altres botigues.

Al Service Point de MediaMarkt es repara tota mena de dispositius Cedida / MediaMarkt

Els tècnics del Service Point de MediaMarkt reparen qualsevol classe de dispositiu. ‘Smartphones’, ordinadors o, fins i tot, els robots de neteja. Aquest espai també està especialitzat en la reparació de patinets elèctrics, ja sigui una punxada, un canvi de roda o una reparació del motor.

Dos nous espais: BaristaClub i Espai Fitness

Amb el canvi d’imatge de la botiga, MediaMarkt Girona ha sumat dos espais més a l’àmplia oferta de tecnologia i electrònica de consum que té disponible a la botiga: el BaristaClub i l’Espai Fitness.

Al primer, els clients podran trobar tot el relacionat amb el món del cafè: màquines de tota mena, molinets, tipus de cafè de tot el món, accessoris i una gran quantitat de serveis. En definitiva, el millor espai pels amants d’una tassa de cafè fumejant cada matí.

L'Espai Fitness compta amb tot allò necessari per practicar esport a casa Cedida / MediaMarkt

El segon espai, enfocat al benestar, compta amb articles per poder practicar esport a casa. Màquines de rem, cintes de córrer, màquines de fitness i complements, entre molts d’altres, estan esperant als més esportistes en aquesta secció.

Una flota de vehicles elèctrics per l’entrega a domicili

La remodelació de MediaMarkt Girona també ha suposat l’arribada d’una flota de vehicles 100% elèctrica per l’entrega a domicili. Una acció que suposa reduir l’impacte ambiental dels lliuraments i contribuir en la lluita contra el canvi climàtic.

MediaMarkt Girona ha incorporat una flota de vehicles elèctrics per entregues a domicili Cedida/ MediaMarkt

Aquesta acció s’engloba dins l’estratègia del grup en matèria de sostenibilitat, denominada 'BetterWay', que inclou altres iniciatives com promocionar productes que compleixen amb les màximes garanties de sostenibilitat, fomentar l’economia circular a través del recondicionament de dispositius per allargar la seva vida útil o facilitar el correcte reciclatge d’aparells elèctrics, entre d’altres.

MediaMarkt Girona

  • Carrer Vitòria-Gasteiz, 8, 17003 Girona
  • 900 205 000