La segona edició de «Beu-te el museu» assoleix una ocupació del 72%

La iniciativa tanca el cicle amb un total de 190 participants

Activitat entre el MAC Girona i el celler Vinyes d’Olivardots.

Activitat entre el MAC Girona i el celler Vinyes d’Olivardots. / Joan Diví

Redacció

La iniciativa «Beu-te el museu» tanca la seva segona edició amb un total de 190 participats, una xifra que suposa el 72% d'ocupació en les 12 activitats programades dins del cicle. La campanya promocional impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, per promocionar de manera combinada l'oferta museística i l'enoturisme de la destinació de la Costa Brava entre el públic de proximitat durant la tardor, va exhaurir les entrades a quatre de les activitats programades i "algunes fins i tot van haver d'ampliar l'aforament per poder atendre la demanda", segons detallen des del Patronat.

A través d'un comunicat, asseguren que a la fi de la campanya, tant els organitzadors com els participants en les visites combinades del mes d'octubre han valorat com a «molt satisfactòria» la iniciativa que marida vi i cultura. A més, avancen que en la tercera edició que se celebrarà a la tardor del 2024, el cicle de «Beu-te el museu» oferirà noves combinacions de museus i cellers per tal de "renovar l'oferta de propostes inèdites que tan bona acollida han tingut per part d'assistents i també d'organitzadors".