Ja estem en marxa. L'aliança tancada per Diari de Girona amb el gegant mundial del comerç electrònic, Amazon, ha posat a treballar els nostres «Caçadors d'Ofertes». Així s'inicia un complex procés perquè realment vostè pugui trobar els millors productes i als millors preus, en totes aquelles coses que tingui previst comprar per a aquest Nadal. Des d'ahir estem ja classificant totes les peticions dels nostres lectors, que durant tot el dia, ininterrompudament, hem anat rebent al nostre web.

Ara, els nostres «Caçadors d'Ofertes» i els experts de CompraMejor.es han començat a classificar totes aquestes peticions per treballar en l'anàlisi i la selecció de les millors ofertes del Black Friday i Cyber Monday, en el cas que hagin sol·licitat els dos dies «súper vendes». La manera d'aconseguir apuntar-se per tal que li enviem les millors relacions qualitat-preu en una de les nits de més vendes al món és molt senzilla. Vostè només haurà d'entrar al web diaridegirona.cat, i en un lloc preferencial trobarà un article des del qual haurà de demanar els productes que vostè vulgui.

La mecànica consisteix a omplir una senzilla enquesta en la qual nosaltres li suggerim els productes que pot sol·licitar. I perquè no sigui una abassegadora llista de gairebé 160 ítems, l'hem organitzat en categories, que vostè pot desplegar o no, segons l'interès que li desperti cadascuna. A les 32 pot clicar el sí i el no. Amb el botó vermell passa a la següent categoria. I amb el verd, o la foto, en gairebé tots els casos, apareixerà una llista de productes.

https://medioslab.typeform.com/to/rvY4XT?rel=diaridegirona&source=web" style="width: 100%; height: 500px;">

Més de cinc productes

L'experiència de les primeres hores és que gairebé tots els nostres lectors han sol·licitat als Caçadors d'Ofertes la recerca dels millors descomptes en més de cinc productes diferents.

Sorprenentment, però, la majoria només ha fet clic en un de cada categoria, de manera que no cal dir que pot clicar en tots els que vulgui, sense límit.

Pel que fa a les preferències que s'han observat en les primeres hores d'enquesta, sorprèn l'èxit que han tingut els productes relacionats amb Alexa. Sobretot els altaveus Echo.

Després, les 10 categories més demandades han estat Esports, Televisors, Coses de Casa, Parament, Cuina, Joguines, Videojocs, Rellotges, Àudio, Mòbils...