Campanya "romàntica" per atraure visitants a Girona aprofitant Sant Valentí

Els hotels i restaurants impulsen paquets «romàntics» i els guies, els comerços i l’oci nocturn s’afegeixen a la iniciativa amb diferents accions

La campanya busca atraure visitants a Girona al febrer.

La campanya busca atraure visitants a Girona al febrer. / ANIOL RESCLOSA

Tapi Carreras

Tapi Carreras

L’Associació d’Hostaleria, Turisme i Restauració de Girona ha impulsat la iniciativa «Girona Romàntica», que entre els dies 10 i 19 de febrer oferirà paquets especials i ofertes, que inclouen, up-rates i sorpreses romàntiques per a tots els gustos. També algunes cafeteries i locals d’oci nocturn oferiran alguns productes especials, com ara «còctels romàntics».

Al mateix temps, l’Associació de Guies de Girona s’ha sumat a aquesta iniciativa posant en marxa, «Enamora’t de Girona: una visita guiada que permetrà descobrir la ciutat a través de les seves llegendes més romàntiques».

Finalment, l’Associació de Comerciants Girona Centre Eix Comercial també ha apostat per la campanya i ho farà amb el lema «El petit comerç t’estima» que serà present en els seus establiments i en les bosses de cotó que regalaran. D’aquesta manera, els comerciants busquen manifestar la seva estima per la ciutat, pels seus clients i pel consum sostenible.

Girona10

L’impuls d’aquesta nova campanya al calendari d’accions a la recerca de visitants coincideix pràcticament en dates amb Girona10, que de moment s’ha suprimit, tot i que no es descarta un renaixement en un futur. Girona10 es feia el darrer cap de setmana de gener i es van fer nou edicions. Els preus dels àpats de molts restaurants eren de deu euros i hi havia places hoteleres a deu euros.

En aquesta ocasió, els establiments hotelers i de restauració no fan aquesta rebaixa espectacular en el preu però busquen captar clients afegint productes especials coincidint amb les dates de Sant Valentí.