Una aposta pel comerç local i de proximitat

Nova campanya comercial amb el nom «Ho he comprat a Girona»

El carrer Santa Clara, un dels eixos comercials de la ciutat de Girona.

El carrer Santa Clara, un dels eixos comercials de la ciutat de Girona. / MARC MARTI FONT

David Céspedes

David Céspedes

Girona promou aquest Nadal una campanya per fomentar el comerç local i de proximitat. La ciutat té un gran teixit comercial que adquireix una gran rellevància en aquestes dates. L’objectiu de la campanya, que porta per nom «Ho he comprat a Girona» busca precisament això: donar a conéixer el comerç gironí i fomentar el consum dels productes locals.

Girona pot presumir de tenir un teixit comercial important que combina la tradició amb la modernitat. Aquesta campanya comercial es va presentar fa uns dies. La vicealcaldessa i regidora encarregada de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, Gemma Geis va destacar que des de la seva àrea l’objectiu que s’ha marcat és «potenciar el comerç local i de proximitat, i per fer-ho són necessàries campanyes com aquesta, però també és imprescindible comptar amb el suport dels gironins. Si tots fem alguna compra, aquest petit gest suma, és positiu i aporta vida a la ciutat. Tenir obertes les botigues i els comerços representa comptar amb un motor bàsic per la ciutat, genera oportunitat i potencia els barris».

Des de l’Ajuntament de Girona es va informar també que la imatge gràfica de la campanya consisteix en una bossa amb diferents elements tradicionals de Nadal que porta estampat el lema «Ho he comprat a Girona». Es tracta d’una frase que té com a objectiu posar en valor els productes locals i que transmet el sentiment de sentir-se orgullós i orgullosa de comprar a la ciutat. Precisament, la imatge va acompanyada amb la frase «Un comerç amb orgull, un orgull de comerç». La campanya ja és visible a diferents carrers i places de la ciutat, així com també en mitjans de comunicació i xarxes socials.

«A través d’aquesta campanya- que anirà més enllà del Nadal i tindrà continuïtat durant tot l’any-, es vol crear una major consciència entre la ciutadania sobre l’impacte que tenen les seves decisions de compra en la salut econòmica de la ciutat», segons ha destacat l’Ajuntament.