El Corte Inglés ha decidit abaixar de manera permanent els preus d'alimentació i drogueria en els seus hipermercats i supermercats per situar-los a valors competitius respecte als grans operadors Carrefour i Mercadona, als qui vol "robar" clients, amb baixades del 20 % aquesta setmana.

Segons van explicar ahir a Madrid el seu director de compres d'alimentació, Víctor del Pozo, i el seu director de comunicació, Diego Copado, aquesta nova política comercial "no es tracta d'una guerra de preus", però "sí de posar fi a una imatge de cars que ens hem creat amb una filosofia o tradició de donar estabilitat als preus i que no hi hagués sorpreses".

La companyia revisarà setmanalment els preus de les seves referències de frescos, fruites, verdures, peixos, mariscos, xarcuteria i carns, i cada quinze dies els de l'àrea d'ultramarins, drogueria i perfumeria, per comparar-los amb els dels seus competidors, sobretots amb els grans, Carrefour i Mercadona, amb l'objectiu d'abaixar els seus preus.

Per a Copado, es tracta de "ser tan interessant en preus com ells, però amb la nostra qualitat, perquè tampoc som una cadena low-cost que hagi de portar productes de mercats estranys".